Rádi pomáháme našim klientům. Podívejte se jak.
  • Knihkupectví Neoluxor

    Knihkupectví Neoluxor chtělo sjednotit komunikaci na sociálních sítích, aby ho i zde fanoušci vnímali jako “obchod první volby”.

    Nastavili jsme novou komunikační strategii, vytvořili facebookovou stránku a zmigrovali na ni fanoušky z původní čistě soutěžní stránky. Tento krok jsme si před fanoušky obhájili a začali si s nimi povídat. Představujeme jim nové knihy, píšeme mikrorecenze, pořádáme soutěže v souladu s pravidly, a zajišťujeme fotoreportáže z knižních autogramiád. Kromě facebooku spravujeme i komunikaci Neoluxoru na Twitteru a Google+.

    V současné době má facebooková stránka knihkupectví přes 8 000 fanoušků, kteří se aktivně zapojují do soutěží a diskusí o knihách. Twitter kanál za dva měsíce fungování nasbíral necelých 200 followerů; slouží hlavně jako kanál pro představování nových knih a zodpovídání dotazů. Pomocí monitoringu vyhledáváme uživatele, kterým můžeme pomoci, aniž by nás přímo kontaktovali.

    Knihkupectví Neoluxor
  • Rodinný pivovar Bernard

    Naším úkolem bylo sjednotit Facebook stránky pivovaru Bernard, zahájit komunikaci s fanoušky značky a přivést nové.

    Sloučili jsme všechny neoficiální stránky značky na Facebooku a začali pravidelně psát o nerůznějších pivních tématech, Postupem času se naše spolupráce rozšířila, pro pivní festival Bernardfest jsme připravili mobilní stránku s programem akce, rovněž jsme nasadili na podporu značky facebookvé reklamy.

    Zmigrovali jsme cca 6 000 roztříštěných fanoušků a vytvořili smysluplnou agendu komunikace. V současné době se značka Bernard na sociálních sítích stabilizovala.

    Rodinný pivovar Bernard
  • EA Vánoce

    Electronic Arts připravila na Vánoce 2011 speciální slevovou akci na své sportovní a akční hry. Naším úkolem bylo připravit microsite, přes kterou se fanoušci dostanou na weby jednotlivých distributorů.

    Výsledná stránka vypadala jako hráčův pokoj a obsahovala předměty z jednotlivých her. Po propojení s Facebookem se navíc v místnosti objevily personifikované předměty. Všechny místnosti jsme vytvořili a vykreslovali 3D.

    Za měsíc běhu přes microsite prošlo více jak 97 tisíc unikátních uživatelů, skoro 12 a půl tisíce pak přešlo na stránky prodejců her.

    EA Vánoce
  • iDNES Sport

    Cílem kampaně bylo získat sportovní nadšence jako fanoušky pro facebookovou stránku iDNES Sport.

    Připravili jsme aplikaci, skrze kterou mohli fanoušci hlasovat pro svůj oblíbený fotbalový nebo hokejový tým. Za odměnu pak dostali logo klubu na svou profilovou fotku.

    A výsledek? Aplikace získala stránce iDNES.cz více jak 70 tisíc fanoušků.

    iDNES Sport
  • ŠKODA Park

    ŠKODA Park je roadshow, během které tato česká automobilka předvádí nové vozy. Naším úkolem je přivádět přes sociální sítě účastníky akcí, kteří si přijdou vyzkoušet některý z nových modelů ŠKODA.

    Komunikace s fanoušky a zájemci o testovací jízdu probíhá hlavně na Facebooku. Fanoušky informujeme o plánovaných akcích a vybíráme a publikujeme pro ně fotografie z proběhlých akcí.

    Kromě nových účastníků testovacích jízd přinesla kampaň i několik zajímavých zjištění. Monitoring rozkryl, jak lidé vnímají nejnovější modely ŠKODA a odhalil nejvěrnější fanoušky značky na sociálních sítích.

    ŠKODA Park
  • S chutí do Chorvatska

    Pro Poděbradku jsme zajistili facebookovou a e-mailovou podporu ke spotřebitelské soutěži o zájezd do Chorvatska a další ceny.

    Komunikace s fanoušky se týkala hlavně fungování soutěže, radili jsme uživatelům, jak vkládat soutěžní kódy a vybírat výhry.

    Kromě téměř tisícovky vyřízených e-mailů se nám podařilo na stránku soutěže získat 4 500 fanoušků.

    S chutí do Chorvatska
  • Tvůj příběh

    Portál iDNES.cz odstartoval v září 2011 dlouhodobou kampaň, která má za úkol podpořit životní sny cílevědomých mladých Čechů.

    Ze všech zúčastněných vybrala porota 100 nejzajímavějších, 50 z nich pak vybírali do finále fanoušci na Facebooku. Pro výběr jsme připravili hlasovací aplikaci. Navíc jsme všem 100 finalistům založili jejich vlastní facebookové stránky včetně personalizované welcome page a sestavili pro ně základní manuál.

    Aplikace zaznamenala 14 000 unikátních přístupů a vygenerovala obdobné číslo nových fanoušků facebookové stránky iDNES Příběh.

    Tvůj příběh
  • Poděbradka Facetree

    Aplikace Facetree byla jedním z propagačních pilířů nového nealko nápoje Poděbradka Cide.

    V prostředí Facebooku vznikl virtuální strom (symbol Cide), na který mohli uživatelé zavěšovat své profilové fotografie. Postarali jsme se o technické řešení, které stálo na výkonném serveru vykreslujícím všechna z 50 tisíc obrazových políček.

    Během kampaně nahrálo svou fotku téměř 40 tisíc uživatelů, billboard s celým stromem byl následně vyvěšen na Národní třídě v Praze.

    Poděbradka Facetree
  • Seznam rozcestník

    Kampaň podpořila nástup prohlížeče Microsoft Internet Explorer 9. Hlavní předností nové verze byla hardwarová akcelerace, což v praxi znamená bombastické vizuální efekty přímo v okně prohlížeče.

    Pro portál Seznam, který na představení nového programu spolupracoval, jsme vyvinuli rozcestník služeb s rotujícími náhledy jednotlivých stránek.

    Šlo o v Česku první velké nasazení nové technologie HTML 5, podporované prohlížečem IE9.

    Seznam rozcestník
Napište nám